2008-12-06

Utlottningen

Nu är utlottningen klar.

Vinnare är följande kommentator:
Anonym: Vill också vara med om utlottning bara för att jag är så vansinnigt avundsjuk på alla vackra ting du skapar.

Nu hoppas jag att Anonym hör av sig till mig och berättar vilken bild Du vill ha och att du också mejlar mig din adress.
(Om jag inte får kontakt med Anonym inom ett par veckor så har jag redan dragit en reservvinnare kan jag meddela.)

Eftersom det är flera av er som haft vänligheten att länka till mig från era bloggar under tiden utlottningen pågått, och jag har två bilder, så gjorde jag så att jag även drog en vinnare bland er som länkat. Det blev:
Ida med bloggen Idasusanne.

Ida får tyvärr inte välja bild själv men jag hoppas att Du blir nöjd ändå. Hör av dig till mig du också med postadress.

Vill passa på att tacka alla som lämnat kommentarer och jättekul att ni var så många som länkade hit. Det fick mig att hitta till flera "nya" bloggar, och det är så kul att läsa om vad som händer i stugorna i vårt avlånga land.
Kollektiv jättekram och önskan om en god andra adventshelg åt er alla. Puss puss.


3 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Tack för kramen och Grattis till anonym och Ida. Är inte ett dugg avundsjuk *skratt*.
Jo, jag kan nog se en drake där istället för kon.
Kramar Marie
Skickar julkorten med posten.

Angel.Pearls sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna..det blev inte jag denna gång...Ha en riktigt fina 2a advent// Kram Eva

Anonym sa...

Tok glad blir jag!! Jag har vunnit!
Naturligtvis skickar jag min adress.