2008-10-27

Stilleben

I mitt fönster

6 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Ja, det enkla är ju det vackraste.

Har äntligen förstått hur jag får bort *mellanrummet* Tack.

Idag ska jag på jakt efter oranga novemberkaktusar, vet inte riktigt vart jag ska än, men det ger sig.

Kram Nalle Puh:)

S o F sa...

De är så fina de där krukorna. Jag har köpt en med likadant mönster fast i annan modell och gett bort i gåva, till en person som tycker om marinblått. Perfekt.

De ser så gammaldags charmiga ut, tycker jag. Till mig själv har det dock inte blivit någon.

Varma hälsningar!

Anonym sa...

jättefint stilleben - det enkla kan verkligen ibland vara det bästa!

Dubbelörn sa...

Så enkelt men så otroligt vackert.

Skålen blir som en förlängning av kvisten, eller är det kanske tvärtom :). Känns ändå som de var gjorda för varandra...

Tydligen har du ögon känsliga för grönt ;).

Kram

Anonym sa...

Så vackert... verkligen en alldeles underbar bild!!! Kram kram.

Lisas torp sa...

Så supervackert du har ordnat! Det märks ju att du är en "bildmänniska"! Men det har jag förstått för länge sen!:)

Tack för titten hos mej och - jovisst är det härligt att glädja sej åt alla saker, men nästa steg blir nog att rensa ut hos mej själv. Man kan ju liksom byta ut saker.
Kul att du gillade hatten! Du skulle säkert passa i den!:)

Ha det gott!
Kram
Lisa